Hur ska man göra??

Ojoj..väldigt länge sen det blev nånting skrivet här..blir så när man inte har nån dator hemma.......det har jag förresten fortfarande inte...tidigaste 28:e är den klar...men det är ju inte så långt dit faktiskt.

Så vad har hänt under dessa två veckor?   massor och ingenting kan man väl säga.

Plugg, plugg...så klart och så lite annat. I helgen som var så var mor och far och hälsade på..mycket trevligt...de skulle egentligen ha åkt till lindvallen och hälsat på bror... men så skulla han ändå snart komma hem så då åkte de till mig istället. vi hann med att fixa en hel del..åkte och handlade mig en micro..en ljusblå..mycket fin tycker jag.......sen blev det en sväng till ikea för att handla nåt att ställe micron på samt lite annat som en hylla och tavla och så där...sen skulle ju allt skruvas ihop och sättas upp också men det hanns med...tack vare min flitige fader......sen hann vi även få ordning i mitt förråd och putsa fönstrena...så som sagt vi hann med en hel del. Jahpp och så var det måndag igen...åter till pluggandet med andra ord. Inte så jättemånga föreläsningar den här veckan så man har hunnit med att plugga lite till metodtentan samt gå igenom lite föreläsningar från föregående veckor.

Idag på lunchen så satt jag och emma och kollade i almenackan och kom fram till att det typ bara är 5 veckor kvar av den här terminen...shit vad stressad man blev då!...hade inte fattat att det faktiskt var så kort tid kvar.

Just nu sitter jag och läser om bensår och kompression samtidigt som jag försöker bestämma mig för vad jag ska göra nästa helg.......och det är inte så lätt...antingen skall jag va i Göteborg och ta det lugnt och kanske plugga lite eller också ska jag åka till Lysestrand(scoutplace utanför Lysekil) ......problemet är att jag både vill och inte vill åka.....för det första så känner jag i princip ingen där...men å andra sidan lär man säkert känna en massa folk så det är väl egentligen inget problem...fast sen ska jag ta mig dit också...jag vet att man kan åka buss..fast inte riktigt hur..men det går ju att ta reda på juförsig......sen så har jag kommit fram till att nästa helg är den enda helgen som jag inte har nåt inplanerat av alla helger fram till tentan...denna helgen är det Guldcupen med innebandyn på fredag och 40 års fest på lördagen...så är det ju då nästa helg som är frågan..vad ska jag göra?....helgen efter det kommer min kära moster och morbror på besök...helgen efter det är det göteborgsvarvet...som jag ju inte ska springa men jag ska heja på Evelina....helgen efter det kommer Frida..tror och hoppas jag i alla fall!...jaha och sen är det tenta...så som sagt det vore kanske skönt att inte göra nåt nästa helg...men jag vet inte?.......är säkert jättekul på lysestrand också. Senast på måndag måste jag i alla fall ha bestämt mig..för ska jag till Lysestrand så måste jag anmäla mig då.
Åsikter om detta tages tacksamt emot!...för som sagt; vet jag inte själv???

Nej åter till bensåren!
BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0