Innebandy, fest och datorstrul.....

Jaha den här helgen gick fort, på lördagen var jag som sagt och spelade match, gick väl inte jättebra vi förlorade med 6-0 och jag gick på en zorro, trots att jag visste att hon skulle göra det...och ändå får hon in den surt! men men...tyckte ändå vi gjorde en hyfsad match med tanke på att de faktiskt spelar i div.1 och vi i 2. Efetr matchen åkte jag hem och tog det lugnt..la mig och sov en stund...var ju tvungen att vila upp mig inför kvällen...för då var det fest. Evelina hade inflyttningsfest...mycket trevligt var det..Evelina fyller för övrigt 21 år idag så, GRATTIS EVELINA!!!

På söndagen var det dags för match igen....uppstigning vid halv åtta med andra ord ingen sovmorgon då heller...jag kan säga att jag var lite seg även om jag och Emma avslutade festen ganska tidigt efetrsom både hon och jag skulle upp tidigt på söndagen, jag på match och hon för att kolla på sin syster när hon spelade match i Jönköping. Jag kan säga att jag var rätt tacksam för att jag bara var reserv på matchen för shit vad spännande det var....det var liksom vinna eller försvinna som gällde och efter full matchtid stod det 1-1..då blev det sudden i 5 min....fortfarnde 1-1 och då återstod det bara straffar......tyvärr förlorade vi dem..men vilken match det var! Sen var det bara att åka hem igen...när jag väl kommit hem tog jag min dator och cyklade ner till onoff med den för den gick inte att starta...hoppades att de skulle kunna hjälpa mig...men icke..de var tvungna att skicka iväg den...så nu är man utan dator...suck....och antagligen måste jag betala reparationen själv...får se vad det kostar annars lutar det nog åt att jag köper en ny dator istället......suck igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0