Metoder.............

Torsdag idag..snart har den här veckan gått. Så vad har hänt? Måndag föreläsning 9-12 sedan examination i etik, genus och kultur. Tog ju inte så däer jätte lång tid med tanke på att bara hälften av grupp var där..bara jag och anna med andra ord..de andra hade visst missat att vi bytt dag..men hon och jag diskuterade våra upppgifter......så får vi se hur de andra löser det. Eftersom examinationen inte tog så lång tid så hann jag plugga lite metoder innan det var dags att bege sig mot kortedala och vara barnvakt.
På tisdagen var det också föreläsning 9-12 som gällde, sen plugga metodkursen. Vid 16 tog jag och Emma en springtur i slottsskogen innan vi cyklade hem. Var lite kul när vi skulle byta om inför pringningen, vi hade nämligen tänkte att vi skulle låna ett skåp på AFU, (där vi har våra praktiska övningar) så att vi kunde låsa in dem medan vi var ute...så när vi kommer in där och håller på och lassar in grejerna i ett skåpet så kommer det en lärare och säger "jaså här ska tränas"...ja precis säger vi..för det skulle vi ju faktiskt fast kanske inte på det sättet hon menade...men men..hon var i alla fall inte där när vi kom tillbaka..tur det!
Onsdagen ägnades helt åt att plugga metodkursen...fick ju vackert cykla till skoaln och plugga eftersom jag inte har någon dator..fast det är faktiskt bättre..jag har lite mer diciplin här.
Även idag har dagen ägnats åt metodkursen...men nu skall jag nog lämna skolan snart .....cykla hem och göra mat i stället tror jag.
Imorrn är det åter föreläsning 9-12 sen ska jag, Emma och Evelina sätta oss och gå igenom veckans föreläsningar. Vi har kommit fram till att det nog kan vara smart att göra det..så blir det förhoppningsvis inte hur mycket som helst att gå igenom innan tentan utan mer bara repetera. Sen när vi gnuggat geniknölarna tillräckligt så skall vi ta en springtur i skatås...skönt att få rensa hjärnan lite!

Nej, cykla hem och göra met var det!

Ha det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0