Tillbaka till verkligheten?

Jahapp väldigt länge sedan det plitades ner något här. Nu har det varit påsk som tillbringades hemma med familj och släkt. Roade mig  med att vara sjuk också....inte jättekul...men det fanns ju en fördel..jag kunde knappt äta nåt godis..så man behövde inte ha dåligt samvete för det i alla fall. Efter påsk tillbaka till götet och praktiken på östra......praktiken har gått så himla fort...men det har varit intressant och lärorikt.
Den här veckan var det tillbaka till skolan som gällde...som juförsig varit ganska lindrig....bara två föreläsningar onsdag och torsdag samt posterredovisningar onsdag, torsdag och fredag.
Så man har kunnat ängna sig åt en del andra skoluppgifter som t.ex. uppgiften i etik, genus och sociokultur och den är precis så tråkig som det låter men, men..den är klar och inskickad nu..skönt!
Hra även hunnit med att träna lite den här veckan...innebandy i måndags...sen blev det löpning i skatås onsdag och torsdag..och idag cyklad jag och Emma till skolan det tog oss 40 min. ungefär..vi har sagt att vi skall försöka cykla så mycket som möjligt till skolan nu när det börjar bli vår...får väl se hur det går med det.!?
Imorgon skall jag spela innebandymatch...blir hämtad vid brunnsbo kl.8.45..så måste gå upp vid halv åtta..ingen sovmorgon alltså....så det är väl bäst att man går och lägger sig snart.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0