Blött!

Två dagar har förflutit i skolan.....start med två hel dagar. Som vanligt så är det något förvirrat så här i början...mycket information och mycket att ta in...man får väl ta den här veckan med lite ro och hoppas att det mesta faller på plats nästa vecka nån gång. Start med två heldagar som sagt och de har väl inte varit sådär jättekul...gårdagen var det ju mest introduktion...idag föreläsning om berättandets betydelse och det etiska kravet...visst låter det "himla intressant". Men imorrn är det kort dag...bara två timmars föreläsning..skönt!
Idag när jag och Emma skulle cykla till skolan så kan jag säga att vi blev ganska blöta...både hon och ja hade hört på vädret att regnet skulle komma förts på eftermiddagen...men efter bara ca. 10 min. cyklande så började det6 regna......jag kan säga att man hinner bli ganska blöt på 1/2 timme....som tur var hade vi i alla fall regnjackor på oss...så det var ju "bara" byxorna som var dyngsura...men de hade faktiskt torkat tills vi skulle cykla hem igen och då regnade det inte....solen tittade faktiskt fram på oss. Men en sak är säker...man ska inte lyssna på vädret och hädanefter tänker vi ha regnställ på oss varje dag.

klart slut..vargtjut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0