Helt slut

Veckan som gått har verkligen gjort mig helt slut på många sätt. Sista veckan på jobbet avslutades med att jobba 7-16, 7-14, 7-14, ledig torsdag, 12-20, 7.30-12.30+16-21 och  till sist 7-16 på söndagen. Det är ju lika bra att jobba ordentligt ända in i kaklet så att säga, men nu ska jag inte klaga...är ju bra att få pengar, nyttigt att jobba osv. osv. På tosdagen var det dags för begravning och jag behöver väl knappast säga att det var jobbigt för det var det...allting blir å himla definitivt på något sätt....jag har nog gått i nån slags dvala ända sedan den 20/7 tror jag...men allt hann på nåt sett i fatt mig där på begravningen..för efter det har allt på nåt sett känts tyngre...men men det går väl över snart....får ta och rycka upp mig....för snart börjar skolan och då måste man ju vara på "topp" så att säga.  Ja, ja nog om torsdagen. Sen var det jobba som gällde igen. Efter söndagens sista pass kom Frida och hämtade mig....direkt till match i Valla...Julita mötte vi.....och vi hade ett underbart väder...hällande regn hela matchen....som vi tyvärr förlorade med 3-0. Efter matchen var det bar att dusha och sen dra sig hemåt...där var det födelsedagsfirande som gällde för mig och brorsan. Frida och Hanna följde med och fick lite käk innan de skulle dra på bilsemester. Kul att ni kom tjejer...hoppas ni har det jättebra! När alla gäster åkt och vi hjälpts åt att diska och plocka undan lite så var väl klockan typ 12 så kom väl i säng vid halv ett.
Idag blev det ingen sovmorgon...upp vid tjugo i sju..för att hinna med tåget till södertälje som gick kl.8.  I södertälje har jag träffat Therse en utav mina gymnasiekompisar...himla kul var det..var längsedan vi träffades. När det var dags för henne att gå och jobba så åkte jag vidare in till stockholm för att träffa nästa Terese som jag inte heller träffat på länge. Himla kul att träffas! har saknat dig.....
Så dagen idag har jag ägnat åt att umgås och det har varit roligt....trots att föregående vecka fortfarande hänger kvar...och jag känner mig som sagt helt slut både fysiskt, psykiskt och känslomässigt.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag förstår att veckan tog på hela dig, den var inte så jäkla lätt, hade det bara varit jobb hade det väl varit lite lättare... Tack för att vi fick komma! vi har haft det jätte bra... känns som att vi har hunnit se halva Sverige på dom här dagarna! vi har hela tiden kommit längre än vad vi trott att vi ska göra...



Idag drar du iväg till Göteborg igen, trist tycker jag! hade gärna haft dig kvar här på hemmaplan... men jag får ta mig i kragen nu och åka ner till dig o storstan...

Kramar

2008-08-21 @ 08:11:14
URL: http://gunnsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0