A long time ago.....

Oj oj...verkligen längesen jag skrev nånting här...har varit mycket annat i mitt liv...så har liksom inte orkat sätta mig ner och skriva. Men nu ska jag försöka att skärpa mig. Vissa saker som hänt är saker som jag ännu inte orkar skriva om...så det tar jag senare. Men här kommer en "snabbgenomgång" av vad som hänt sen sist jag skrev.
Det har mest handlat om jobb......förvånande va!
Förra veckan bodde jag hos brorsan och flickvännen i Sköldinge när de var på semester i Tylösand...så då fick jag vakta huset och katterna. Det var riktigt skönt att bo lite själv och nära till jobbet också..typ 30 m kanske. I fredags som förresten var min enda lediga dag förra veckan så hade jag lite grillning hos brorsan tillsammans med Frida, Ann, Anna, Carro och Tessan..riktigt trevligt var det...himla kul att ni kom tjejer...kommer sakna er alla när jag åker tillbaka.
Den här veckan har jag varit ledig igår och då gjorde jag inte så mycket..var en sväng till vingåker med föräldrarna. Sen hade vi träningsmatch mot 93orna på kvällen...det regnade hela matchen...inte så kul...men vi vann och det var ju tur för oss det...annars hade vi fått skämmas. Idag har jag jobbat...höll på att försova mig imorse...far kom in och väckte mig 20 över 6 och jag skulle börja 7...tur att han kunde skjutsa mig. Nu jobbar jag bara 3 dagar till sen är jag ledig 2 och sen är det sista veckan kvar bara.

Nej nu måste jag börja byta om och packa lite....löpträning kl.17 i spåret.

So long folks!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men åååh! jag kommer sakna dig jätte mycket när du flyttar ner till storstan igen!! jag har nog förträngt den saken dom senaste veckorna... men nu slog det mig att du verkligen åker ner snart igen!



Men än så länge är du ju kvar här, får ta vara på dom dagarna! =)

2008-08-10 @ 11:40:23
URL: http://gunnsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0