16 dagar

Söndag den 7 december..innebandymatch idag mot Hindås och det blev vinst med 5-2 GÖTT!
Igår hade jag en skön dag med mig själv, gjorde inte så mycket..handlade lite och var ute på en springtur.
Förutom matchen idag så har jag även hunnit med en snabbstädning av lägenheten och sen har jag pratat i telefon....kan säga att jag hunnit med halva släkten..nästan i alla fall....ringde hem till mor och far och pratade förutom med dem även med båda bröderna och båda flickvännerna.....alltså totalt 6 personer på samma samtal det ni! Frågade alla vad de önskade sig i julklapp så jag har lite uppslag inför onsdagens resa till Ullared.
Veckan som startar imorrn kommer det att vara full fart hela tiden..... praktik alla dagar utom onsdag och då är det som sagt Ullared som gäller ska dit tillsammans med E hennes mor och så hennes morbröders tjejer så det blir full bil,kan bli intressant när vi skall hem ; )...men det ska bli himla kul!

Nu har jag nog inte mer att förtälja tror jag.....adios people!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0