21 dagar

Onsdag den 3 december.....bara 21 dagar kvar till julafton..det är helt sjukt vad tiden går fort!  Dagar och veckor bara försvinner och det är bara att försöka hänga med så gott man kan. Vad har jag att förtälja då...inte så mycket. Helgen ängnades åt jobb, sen var jag även på glögg och nöt kväll hos Gun och Per på lördagen mycket trevligt var det! På söndagen var det match som gällde när jag jobbat klart. Så i måndags när jag skulle upp vid 5 för 4:e morgonen i rad så kan jag säga att jag var lite trött, men det gick bra att jobba ändå. På kvällen var det innnebandyträning och där blev det hårdkörning, med 2 jobbiga målvaktsövningar men det var roligt också. Mycket skott blev det och av någon anledning måste lagkamraterna älska att skjuta på ena sidan om mig, för jag har tre snygga bollblåmärken på ena armen men inga på den andra. 
Igår var jag ledig och då passade jag på att städa, tvätta och ta fram lite adventspynt och så där. Hann även med en lite springtur. Idag så jobbar jag kväll, vilket innebär att jag skulle börjat kl. 13.30 men vi har handledning i skolan idag så jag får gå och jobba efter det. 

Det var alles för nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0