22:e december

Måndagen den 22:e december....tål att sägas igen... den 22:e december!..för att man verkligen skall fatta att det faktiskt bara är 2 dagar kvar till jul. För att summera helgen......två innebndymatcher har spelats....A laget i lördags silket resulterade med förlust 8-1...inte så himla kul. U lags match igår...då gick det bättre vinst med 6-3..E och E var och kollade på matchen....verkar föra tur med sig!

Resten av gårdagen tillbringades tillsammans med E och E..vi avklarde det tråkigapluggandet på fm. innan matchen så efter matchen blev det julmys med bakning och god mat. Himla trevligt var det!
Idag har jag tillbringat stora delar av dagen i bil....åkte med kusin J och familjen..de var så snälla att skjutsa hem mig till mor och far när de ändå skulle till Kungsör. Det var mycket uppskattat det tackar jag så mycket för...jag sparade pengar och fick trevligt sällskap!
Så nu är jag hemma hos mor och far.....det är alltid skönt att komma hit...och nu var det ju ett tag sen..har bara varit hemma en gång sen i somras.
Imorrn blir det julpyntning, inslagning av julklappar, träffa F och ev. försöka hitta något snyggt till mig själv att ha på mig på jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0