Julstress...jajemän!

Började dagen med en springtur med E innan det bar iväg till Ullared. Inga köer och relativt lite folk, man kunde röra sig lättvindigt därinne... mycket skönt! Fick handlat en del julklappar dock inte alla och så en dela annat förståss...men en trevlig och lyckad dag det har det varit. Tackar hjärtligt E och hennes mor för att jag fick hänga på.
Pratade precis med min mor och fick en del kolarecept...tänkte nämligen försöka mig på att göra lite sådant om jag får nån tid för det...vilket kan bli svårt verkar det som. När jag pratade med mamma om vad jag ska göra innan jul så insåg jag att det var en del. Det är 11 dagar kvar tils jag åker hem och alla dessa dagar finns det nåt jag ska göra. Så här ser mitt schema ut för tillfället:
11:e praktik och miniorscoutavslutning
12:e försöka hinna koka lite kola och praktik
13:e praktik och innebandymatch och träfff hos E
14:e mera kolakoning? och praktik
16:e Bakning och barnvaktande med kusin J och ev. KS med scouterna
17:e ev. handla resterande julklappar, handledning i skolan och praktik
18:e barnvakt till Malte och praktik
19:e sista praktikdagen och sen försöka hinna städa och börja packa
20:e innebandymatch
21:e plugg med E och E, innebandymatch och sen baka m.m. med E och E
22:e hem till Valla
Så som sagt ett rätt så späckat schema fram till jul.. måste även försöka bli klar med skoluppgifterna..tur att dygnet har 24 tim. ; ) och att det är en hel del roliga saker jag ska göra också.

Klart slut..over and out.

Kom ihåg:  Kaos är bara en sida av något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0