Tomt..men ändå fullt..???

Måndag den 15 december....jag är sååå trött..skall dra mig mot duschen snart och sen slänga mig i säng..men känner att jag ändå måste skriva av mig lite här först.  Fast jag har jag egentligen att skriva som är särskilt intressant...inte mycket.
Jag känner mig helt tom men samtidigt så känns det sprängfyllt inne i huvet med tankar, känslor och allt som jag måste göras och  hinnas med nu innan jul.  Men jag ska inte klaga jag har det inte värre än andra..alla är ju lite stressade innan jul och jag har ju faktiskt mig själv att skylla på vissa punkter....praktikuppgifterna t.ex. dom kunde ju jag har gjort klart för länge sen..men nu har jag ju inte det så nu måste jag ju bara hinna med att göra dem den här veckan. Jag vet bara inte när jag ska hitta tid..men på nåt sett måste det gå..så är det bara.

Nu ska jag genast sluta klaga och göra nåt vettigare med mitt liv...som vad..???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0