Det rullar på......snabbt

väldigt länge sen sist nu...och en del har väl hänt..tror jag..har väl mest varit skolan..händer en hel del på den fronten just nu..denna vecka har vi hunnit med att ha två redovisningar förutom föreläsningar o.s.v. och nästa vecka på fredag är det dags för tenta i Farmakologi och läkemedelsberäkning och innan dess två inlämningsuppgifter också... så det rullar på om man säger så.....snart ny kurs och snart praktik...vecka 11-13=VFU skall bli kul faktiskt..jag ska vara på avd 303 på Östra sjukhuset, infektionsavdelning så som sagt det rullar på och det går så himla fort..

Igår var det alla hjärtans dag och den tillbringade jag i Kortedala..var barnvakt till  Bella så att föräldrarna kunde gå ut och äta och umgås lite..det behöver även föräldrar!

här ska min lilla hjärtesten Bella sova.

 .....just nu sitter jag och är ganska nervös... för imorgon är det dags att skriva The Big Anatomi tenta som jag av nån underlig anledning missade innan jul : )...men nu är det som sagt dags....ska bli skönt att göra den samtidigt som jag är j-vligt nervös också.....men men...så dagen idag har ängnats åt att plugga inför tentan. Evelina har varit här och förhört mig..riktigt bra. TACK EVELINA! vad hade jag gjort utan dig!

Nej nu ska jag plugga på tentan lite till och sen skall det väl bli lite mat också...

Dagens visdomsord från mig:
Kaos är bara en sida av något! : )

See you folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0