Grön lampa i tenta arkivet....eller gul i alla fall...

Jahapp 7 dagar och 2 tentor har klarats av. Anatomi och fysiologi i lördags..var väl ungefär så svår som jag trodde att den skulle vara....har hört att en del som gjode den förra tenta i kursen..tyckte att denna var svårare..men vad vet jag...jag har ju inget att jämföra med..eftersom jag bra fick läsa igenom frågorna förra gången.......men den här gången fick jag skriva och det kändes ganska bra efteråt så jag hoppas att jag klarade den.
Idag var det dags för tenta i Farmakologi och läkemedelsberäkning och som vanligt så var man suoernervös innnan.....ska man nånsin vänja sig vid detta frågar jag mig?!...det verkar ju inte så...men men det där går ju över när man får börja skriva...även efter den här kändes det ganska bra.....var väl två frågor på farmakologin som jag verkligen var jätteosäker på..men det är ju 65% som gäller så man får väl hoppas att det gick vägen....även läkemedelsberäkningen kändes okej...men där räcker det med att slarva lite så är det kört..ett fel får man ha....men det är som sagt bara att hoppas....nu är det bara att vänta på alla resultat!
Resten av den här dagen och även helgen så ska jag ta det rätt lugnt..är en sån där skön helg mellan två kurser..enda gången man känner att man inte behöver plugga...GÖTT!

Tack och Hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0