KLANTIGT!!!!!!

Ja det är väl det minsta man kan säga om det konststycke jag lyckats med idag......skull enr och handla lite på Netto och jag måste ha gått i helt andra tankar...jag hittar ingen annan förklaring....jag går ut ur lägenheten men låser den inte..vilket jag alltid brukar göra...således går jag ut från min korridor och även husdörren utan nyckel.......fortsätter lungnt till affären och handlar det jag ska ha...inte förrän på hemvägen inser jag att nyckel ligger kvar i lägenheten...shit ....shit...hur ska detta lösa sig....in i huset kommer jag...för någon går ut precis som jag kommer men här tar min tur slut....hur tusan ska jag komma in på min våning....har ju tyvärr ingen hjälp av att Emma bor i samma hus som jag då hon bor på en annan våning och det är olika nycklar till de olika våningarna......Emma fyller för övrigt 20 år idag! Grattis Emma!
åter till berättelsen...vad göra...ringa till nån på våningen...jovisst om man visste vilka som bodde där,,,,kommer endast på två och provar att ringa till dem på porttelefonen men inget svar....av någon väldigt konstigt anledning så finns det ingen logik i lägenhetsnumreringen i huset så man kan inte på numret lista ut på vilken våning de bor..tyvärr...så det var bara att vänta...träffar en del människor tyvärr ingen från min våning...men efter ungefär en och en halv timme kommer en tjej från min våning...yes..vad skönt...då blev jag insläppt..tackar så mycket för det!
Så, så kan det gå om man går i andra tankar och inte tänker på vad man gör!

Vad har mer hänt idag då.........jo varit på match i Ale..mot Ale..oväntat va!...mycket spännande match som vi tyvärr förlorade med 3-2..dock skulle det ha blivit minst 3-3..ett mål som domarna missade..bollen var faktiskt inne...men de såg de inte....typiskt....på matchen var jag reservmålvakt och fick alltså sitta med nerverna på helspänn hela metchen nästan jobbigare att vara vid sidan än att spela....jag ska nog aldrig bli tränare...tror jag..
Ikväll är det melodifestivalen igen..och jag är inget stort fan av det men kommer väl att slö kolla lite på det...finns ju ändå inget annat bättre att se..

Over and out för nu!


Dagens visdomsord:

GLÖM INTE DINA NYCKLAR!


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha vilken tur att hon kom...! annars hade du nog kunna sitta där bra mycket längre! Blev glad när du messade å sa att du kommit in! =D

2008-02-24 @ 14:50:53
URL: http://gunnsans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0