...och att åka igen

Jaha så har man varit tillbaka i la stada i tre dagar redan. Men det var skönt och kul att va hemma....träffa föräldrarna och några av vännerna och mormor förstås.....
Kalasdagen belv inte riktigt som jag trodde den skulle bli...blev bara ett kalas..det för 20 åringen Frida....det var ganska taskigt väder så föräldrar..eller främst pappa tror jag tyckte inte att det va nån bra ide att ge sig iväg...men..men.....då kunde jag ju va längre hos Frida och det var ju trevligt...och min kära mor hade tydligen varit lite sur över att vi inte åkte..så det va nog lika bra att man inte va hemma just då....
Söndagen spenderasdes förmiddagen hemma med mor....sen åkte jag med henne in när hon skulle börja jobba och hälsade på Frida en stund...kul att snacka lite mer med henne......Kämpa på tjejen ja vet att det är jobbigt..men det kommer att ordna sig!
Sen kom min bror och flickvän och hämtade mig och vi åkte och hälsade på mormor på sjukhuset...hon har lunginflammation och vätska i ena lunga.....men hon kände sig lite bättre sa hon när vi var där.....så det var ju bra det..
På måndagen bar det av till skolan för att ha AFU träning i Basal omvårdnad...jättekul...haha....för det har jag ju aldrig gjort förut...
Tisadgen var fylld av föreläsningar 9-16...
Onsdagegen lite mer praktisk..labration i näringslära på fm..ganska intressant att se hur man åt..fick ganska bra värden men borde äta lite mindre fett..tydligen...på eftermiddagen var det dags för AFU träning igen denna gång stod venprov på programmet..det var kul och bra att få täna litepå det även om det bara var atrapper......på kvällen blev det en löprunda i skatås med emma och evelina..skönt att få röra lite på sig.................
Imorgon har jag examination i författningskunskap..lite nervöst..men jag har hört från ganska säkra källor att det inte är så farligt..så det känns ganska bra ändå..

Nej, dags att sova snart!
Godnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0