JAAAA!

Ja vad har hänt idag.....jo föreläsningen om farmakologi mellan 9 och 12...sen var det dags att sätta sig med min grupp och göra uppgift i näringslära.....men det gick snabbt och smidigt det var skönt!....går sedan ner till datasalarna och där får jag reda på att de lagt ut resultatet för microbilogi tentan........................shit.........nu blev man nervös...på den tid det tar för mig att logga in på datorn och komma fram till sidan med resultatet så har jag hunnit bli ganska nervös.....tänk om jag inte klarde det......men jag tar mod till mig och kollar .......................JJJAAAAAA! jag klarade det, så himla skönt! ...... så till mig själv och mina vänner som också klarade det. DET GJORDE VI BRA TJEJER!
Upprymd skyndar jag mig ner på stan för att försöka hitta lite presenter till födelsedagsbarnen........gick rätt bra...har ganska bra koll på presentfronten nu.....
.....Kl 15.30 blir hämtad utanför Rondo för att bege mig till mina scoutvänner i Mölndal och vara barnvakt åt deras son Max, mycket trevligt att träffa dem har inte setts på några månader.  Börjar med att bli bjuden på mat.....mycket trevligt....sen ger sig föräldrana iväg och jag och Max får klara oss själva... men det gick  bra det.....vi lekte bl.a. vem kan ha ut mest saker på golvet..........vem är bäst på att bygga torn och vem är bäst på att riva dem....jag kan säga att jag förlorade för det mesta....när "leken" jag kan  inte va still en sekund startade...... förstod jag att det var dags för välling...napp och sängen och det gick utan några gnäll eller skrik...trevligt med snälla barn...
image1
Här har ni cahrmtrollet Max!
...som tycker att min mobil är mycket intressant


Nej nu ska jag läsa lite om aseptisk teknik...om jag orkar...

KOM iHÅG!
Le och världen ler mot dig!!!

Tack och hej leverpastej.



 

Kommentarer
Postat av: Frida

Kanon ju! Grattis! =)Och idag får du komma hem! Skönt va?! ;)

2008-01-31 @ 13:46:22
URL: http://gunnsans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0