Lördag!

Den beryktade stormen som de pratat så mycket om på nyheterna de senaste dagarna har idag dragit över Göteborg. Dock var den inte så farlig som jag trodde....okej det blåste ganska mycket men det var ju inte så att huset skakade precis. För övrigt har det inte hänt så mycket idag..har varot och inhandlat ett hänglås och sen så har jag städat. Det tog en jädra tid innan jag satte igång med städningen det är ju inte den roligaste sysslan precis men när man väl sätter i gång så är det inte så farligt. Jag menar det tar ju inte så lång tid att städa 27 kvm precis...men i alla fall. Just nu funderar jag på om det är nåt bra att se på tv i kväll.....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0