ooo...nästan

jaha vad har hänt idag. Jo jag har tvättat, jag fattar inte att tvättkorgen blir full så fort....ja sen har jag försökt plugga lite fick dock inte så mycket gjort på den fronten...författningar tar en jäkla tid. På em var det dags för match och med min vanliga smarthet så började jag förbereda mig lite sent. När det var typ en timme kvar till jag skulle åka så kom jag på att nu måset jag hinna laga mat, äta, packa träningsväskan, byta om och hänga den sista tvätten....men jag hann..när jag måste kan jag va effektiv. Jaha sen var det i alla fall dags att bege sig till lundbystrands idrottshall för match i reserv 1 och vilken match det blev.  tyvärr förlust med 2-1 men hela laget kämpade hela matchen och vi hade inte marginalerna på våran sida. Deras två mål var dessutom sådana som man som målvakt tycker det är jäkligt surt att släppa in. det ena liksom rullar in över benet, så där så att det känns som att det går i slomotion och man ändå inte hinner ta den...riktigt surt. Det andra är en passning till en som står precis vid målet och bara behöver peta in den...ganska surt det också. Men för övrigt så tyckte jag att det gick bra för mig på matchen, ja hela laget var bra. Efter slutsignalen var det bara att trava vidare in i nästa hall och stötta upp övriga kamrater som då redan påbörjat match i div.2. Jag behövde dock inte göra någon insats på planen. hur den matchen slutade jo det blev förlust med 5-1 tror jag. riktigt bra spel i första och andra men sen tappar vi spelet i tredje och det trillar in några mål. Men det är bara att ta nästa match, då blir det vinst! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0