Presenter....?

Nästa helg är det dags för mig att bege mig hemåt mot "norrland" och då tänkte jag passa på att gratta en del personer som har fyllt/fyller år.  Så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska ge dessa personer för något...och det är inte lätt vill jag säga........vad ger man till en mormor som fyllt 85 och har allt men blir glad för vad som helst?..............vad ger man till en underbar vän som fyller den mycket speciella åldern 20?.............och vad ger man till en pappa som fyller 55?....förslag nån????

För övrigt har det inte hänt så mycket hittills denna helgen jag har försökt att plugga och det har väl gott ganska bra.....det går framåt men ganska sakta...jag tror alltid att jag ska hinna mycket mer än vad jag gör.....men som sagt det går ju framåt i alla fall och det är ju bra det..... precis som min käre far sa när jag pratade med honom i fredags.....det går ju inte bakåt i alla fall och det är ju en j-vla tur.


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha det är så typiskt din far! =)

Vet du, jag är nöjd med att du kommer hem... bara det är en bra present! =D

2008-01-27 @ 20:20:46
URL: http://gunnsans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0