SOL SOL!

Idag har solen skinit hela dagen...heter det så förresten eller ska man säga "att den lyst hela dagen" whatever......den har i alla fall varit framme hela dagen och det var ju helt underbart. Sol är man inte bortskämd med. Jag och Emma tog en härlig promenad på eftermiddagen i solen.... mycket skönt! Men känner jag göteborg rätt så regnar det väl imorgon....
Jaha imorgon är det måndag igen......helgerna går så fort...men det gör ju veckorna också...nu får jag snart åka hem och träffa föräldrarna igen och alla andra vänner förstås... ska bli kul.  Även om jag har ett bra liv och helt underbara vänner här så saknar jag er såklart också.

Nej nu skall jag fika lite och titta på TV...om det är något att se förstås...

Ha det så gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0