Varför?

Ibland undrar man varför vissa saker händer och varför de händer just vid en viss tidpunkt.........har allt som händer en mening och i så fall vilken mening då?
Just nu önskar jag att jag kunde styra över tiden...att jag kunde vrida tillbaka klockan och göra saker som jag borde gjort men aldrig gjorde... innan det var för sent.
Men nu kan jag inte styra över tiden..tyvärr.... så nu får man försöka att acceptera att det är som det är..... oavsett hur svårt det är och hur gärna man än vill att det ska vara annorlunda...
nej nu får jag sluta skriva....känner att jag snart börjar gråta om jag inte gör det....jag orkar inte tänka längre heller...

Godnatt...

Kommentarer
Postat av: Frida

Tänker på dig vännen!



Du ska inte ångra det du inte har gjort, du ska minnas det du HAR gjort!

2008-07-19 @ 18:14:17
URL: http://gunnsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0