Ännu en vecka...

Denna vecka har passerat fort...mamma och pappa åkte till Göteborg i måndags, så jag har fått klara mig själv i veckan.....men det är jag ju van vid. Själv har jag jobbat hela veckan eller måndag-fredag ....6 pass har jag hunnit med på 5 dagar..jobbade delad tur i torsdags. På fredagen slutade jag kl.14...då skyndade jag mig hem för att hinna städa lite innan mor och far kom hem...jag hann klart innan de kom hem. På lördag umgicks jag med föräldrarna....vi var och handlade lite...sedan blev det grillning på kvällen...och det är ju så himla gott.
Idag var det dags för föräldrarna att sticka igen...de åkte till Säfsen idag....kommer hem på torsdag. Jag har varit med Frida hela dagen...riktigt kul att träffas tjejen. Vi gjorde inte så jättemycket...bara umgicks liksom och det är ju trevligt det....vi har ju en del att ta igen; )
Nu sitter jag och kollar lite på fotbollen Em- Finalen....får se om jag kollar klart...ska ju jobba imorrn...fast jag börjar ju inte förrän 7.30....men det är delad tur. Sen jobbar jag 7-14 på tisdag, ledig onsdag och sen 7.30-12.30 på torsdag...sedan åker jag till Göteborg och är där till tisdag...ska bli himla kul att träffa alla där....alla barnen med familjer och så Emma och Evelina förstås...jag saknar er tjejer....men som sagt nu ses vi snart.

Klart slut! för denna gång.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0