Midsommar

Så har det varit midsommar. Midsommarafton börjades med att arbeta......fast bara till halv ett. Sedan kom bror och Sabina och hämtade mig och det bar iväg ut till moster och morbror. Där blev det en härlig midsommarlunch med massor av gott och med riktigt färskpotatis..direkt från landet ..ååh så underbart gott! Efter mat, jordgubbar och kaffe.....blev det sitta ute och ta en drink och så där...det var ju faktiskt sol även om det blåste lite. På kvällen blev det grillat vildsvin och det är ju inte heller fel kan jag säga. Sedan började det regna lite så då gick vi in och kollade lite på fotbollen. I halvtid åkte vi hem och då gick jag och träffade Frida som var på fest i Valla....så då blev det lite dans och så....tycker att det blev en mycket bra midsommarafton.
På midsommardagen hände inte så jättemycket...blev inringd att jobba på kvällen...så jag tog det mest lugnt tills det var dags för jobb.
Idag har det inte heller hänt så mycket...hjälpt till att tvätta båda bilarna..suttit ute och läst lite och sen var jag ute och sprang.

That was all for today...over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0