Torsdag

Idag tycker jag att jag hunnit med en hel del. Tog en promenad på förmiddagen. Tidig lunch och sedan cyklade jag ner till nordstan var på droppen och lämnade blod. När det var klart och man fikat lite så gick jag och klippte mig, hade beställt tid...riktigt skönt att få det kort nu till sommaren. På hemvägen handlade jag lite och när jag kom hem var det bara att börja förbereda maten för kvällen. Kyckling och rostade potatis,morötter och palsternacka blev det och lite tsatsiki till. Vid 18.15 kom Gun, Per och Max och då var maten klar som tur var. All verkade tycka att det var gott..även Max..när han fick makaroner istället för potatis. Vid 19.30 åkte Gun och Per....jag och Max fixade sängen och sedan var det dags för pyjamas och välling....sedan när Max skulle försöka sova tänkte jag att nu går jag ut och diskar så att han får somna ifred.....när jag diskat klart hoppades jag ju på att Max skulle ha somnat...men så fel jag hade. Trodde att jag tänkt på att ta bort allt från fönterbrädan som han kunde komma åt...men jag hade visst missat ett läppsyl...så det hade han roat sig med...var lite kladdigt kan jag säga....och det tyckte Max också "kladdi, kladdi"....efter att jag rengjort barn och fönsterbräda lite snabbt så somnade han efter en stund.... och nu sover han så sött och har gjort så ett tag....så nu sitter jag här vid datorn och kollar på film med hörlurar för att inte störa....dator+hörlurar=bra uppfinning.
Det var allt som hänt idag...tycker som sagt att jag hunnit med en del.
Imorrn lär man bli väckt ganska tidigt...så man kanske snart ska tänka på sängen...

Godnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0