Midsommar imorrn...

Vad har  hänt sen jag sist satte mig ner och plitade något här?
Lördagen var jag som sagt vid Ellwynska med Mia och kollade in studenterna...vi fick även tillfälle att hälsa på några av våra gamla lärare.....riktigt trevligt faktiskt...sedan ner på stan och kolla lite på alla vagnar....därefter bar det iväg hem till lilla valla igen. Var förbi en kompis och grattade henne till studenten.......sedan var det bara att göra sig iordning för festen.
"80" års festen var riktigt trevlig...ganska mycket folk 50-60 pers skulle jag tro...en rätt kul grej som hände var att min kusin.....han som fyllde 40 alltså.....gick runt och presenterade alla gäster, namn, släkt el.vän samt nån lite klatshig förklaring, medans vi åt...blev riktigt imponerad hur han kunde komma ihåg allt detta...han klarde det ju galant...undras just hur många öl han druckt innan för att våga....???
Söndagen hände det inte så mycket alls.
Måndagen var också rätt lugn...var en sväng till Norrköping med far....var ute och sprang också...och gjorde lite styrka= sommarträning innebandyn. 
Tisdagen ägnades åt en del jobbrelaterat...delegering och introduktion. På kvällen var det dags för min första fotbollsträning på väldigt, väldigt länge......var dock lite seg i benen efter måndagens träning.....riktigt, riktigt kul var det...trots att det var några blodkärl som brast i min vänsterfoten när vi spelade match...så jag är lite blå och svullen......men fotboll är en underbar sport, helt klart!!
Gårdagen tillbringades med Frida......himla kul...har ju inte setts på ett tag nu...får se till att det blir mer i sommar tjejen!
Var i hennes lägenhet och grejade lite...pappa var med i början och hjälpte henne och sätta fast sängen. På kvällen kollade vi på matchen ihop med en massa vänner....himla trevligt...fast matchen var ju inte särskilt bra...vad pysslade sverige med egentligen??
Idag har jag hjälpt till och städat här hemma hos mor och far...sedan var vi och handlade mat.
Imorgon är det midsommarafton och då ska jag jobba..fast bara 7.30-12.30...sedan blir det att träffa familj och släkt.

Så riktigt GLAD MIDSOMMAR!

Kommentarer
Postat av: Frida

Klart det ska bli fler gånger i sommar! =)

2008-06-23 @ 20:34:45
URL: http://gunnsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0