Veckans planering...

Den här vekan ser det ut som att jag får en del att göra:
Imorgon ska jag städa lägenheten riktigt ordentligt, sen ska jag tvätta...förhoppningsvis får jag ha tvättstugan hela dagen. sedna har jag tänkt att jag ska baka bröd och kanske några kakor också.
Onsdag: så ska jag först försöka hitta en present till lilla Felix och sen ska jag åka och träffa hela familjen i Kortedala om jag hittar dit, tänkte att jag skulle cykla. Vid 16 ska jag springa med E, kan bli spännande och se om jag hittar från kortedala till skatås....förhoppningsvis gör jag det...får väl ta gott om tid på mig.
Torsdag: ska jag försöka klippa mig och sen ska jag lämna blod också. På kvällen kommer Gun, Max och förhoppningsvis Pär förbi och käkar lite, sedan ska Max vara kvar här och sova.....kan bli spännande att se hur det går.
Fredag: jag och Max ska gå till slottsskogen och titta på djuren sedan ska vi väl ta vagnen ut till mölndal och föräldrarna.
Sedan kommer min bror och flickvän, antingen på fredag eller lördag.

Så som sagt lite har jag att göra den här veckan men det är ju bara roliga saker...nästan i alla fall...så det gör absolut ingenting.

Det var alles för nu!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0