VFU

Första veckan på praktiken på infektionsavdelning 303 infektion, Östra sjukhuset har snart gått. Som vanligt så är det något förvirrat i början, mycket information och mycket nya människor...men nu börjar jag komma in i det. Än så länge har jag inte hunnit göra jättemycket spännande..fast jag har fått ge två intravenösa injektioner det var roligt..men lite nervöst så klart.
Har också hunnit med att springa två gånger den här veckan, i måndags med innebandyn..det är ju konståknings vm här i Göteborg nu..så vår hall är upptagen för det...och i torsdags blev det en tur med emma efter jobbet.
Har också beställt tågbiljetter hem till påsk...blev ledig så pass många dagar så att det var ide att åka hem....så det ska bli kul även fast jag var hemma ganska nyss.
Nu ska jag kolla lite på tv..sen blir det sängen tidigt ikväll....praktikdag i morrn...klockan ringer vid halv 5!

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0