Det börjar närma sig....

Idag hade vi vår sista föreläsning för terminen så nu är det fullt  pluggfokus fram till tentan som gäller, 8 dagar kvar!Denna tenta har jag en väldigt konstig känsla inför; för det första har jag nog inte fattat än att det faktiskt snart är dags att göra den, för det andra så längtar jag till den för det ska bli så underbart när man kliver ut från tentasalen och har gjort den sista tentan för terminen men samtidigt känner jag att jag inte vill att den ska vara så snart för jag vet verkligen inte hur jag ska hinna lära mig allt.
Men men nu är det som det är och det är bara att kämpa på de dagar som är kvar och sen hoppas på det bästa.
Vad har hänt mer...inte så mycket faktiskt...var ute och sprang med E idag efter föreläsningen...det var skönt och det behövs..var ett tag sen sist...för mig alltså. Ska ju faktiskt springa blodomloppet dagen innan tentan...okej det är bara 5 km..men ändå. Fick just veta från Far att mamma sprungit vårruset som också är 5km på 34 min. och jag måste ju verkligen springa fortare än hon.....!!!!    Sen kan det ju vara bra om jag orkar springa nåt när jag kommer hem till Valla och ska börja lira fotboll igen...så som sagt träning behövs...får nog bli nån mer gång den här veckan.

Nej nu skriker disken på mig!
Bye folks!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tentan kommer gå bra! Det är jag helt säker på! jag tror på dig, det vet du! =) Haha du får springa som en galning så du slår mor din! =)

2008-05-22 @ 10:28:18
URL: http://gunnsans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0