......?......

Måndagen den 26:e maj.....gissa vad jag har gjort idag.....? jo pluggat förstås..oväntat va!  Har faktiskt inte gjort så mycket annat idag. På förmiddagen satt jag och försökte läsa på lite om akut buk och njursjukdomarna och att repetera onkologin och psykiatrin lite snabbt. Vi halv ett cyklade jag och E till E för att plugga tillsammans allihop. Fick återigen erfara att många vägar bär till E.
Vi satt väl och pluggade till kl 18 ungefär sedan stack vi till skatås och sprang...vi måste ju vara förberedda inför Blodomloppet på onsdag.
Imorgon är det frågestund på förmiddagen...sedan ska jag, E och E plugga vidare.
Det var allt..inte så mycket att säga idag.

Antal dagar kvar till tentan: 2

See You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0