Hurra...!

Äntligen, äntligen har jag fått min dator tillbaka efter ha varit utan den i typ en och en halv månad...har faktiskt saknat den en del...men som sagt nu är den tillbaka....så nu kanske uppdateringen kan bli lite bättre på den här fronten.
Annars har det mest varit föreläsningar och plugga, plugga, plugga som gällt och som gäller framöver fram till tentan den 29:e maj...som tur är, är det bra 2 föreläsningsdagar kvar...sen är det råplugg till tentan som gäller.

Förra helgen var moster och morbror här så vi var på trädgårdsdagarna på Liseberg, resturang och gick i slottsskogen väldigt trevligt och roligt var det och bortskämd som tusan blev jag min moster är nämligen expert på att skämma bort "barnen" i den här släkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0