JADÅ!

GRRRR...börjar något irriterad idag..hade precis skrivit klart ett inlägg...men när jag skulle publicera det så blev det nåt fel så allt försvann..morrr...
Annars har det väl inte hänt så mycket egentligen...dagen idag och även gårdagen har tillbringats på studietorget med pluggande..även morgondagen ska ägnas åt lite pluggande..men då ska jag nog sitta hemma tror jag.
Jo just det fick veta idag att tentaresultaten för metodtentan kommit ut....shit va nervös man blev då..precis som vanligt...och jag blev...GODKÄND!!!!så himla gött!!!...var verkligen osäker på om jag klarat den här tentan. Gick förresten väldigt fort för dem att rätta...var ju typ bara 2 veckor sedan vi gjorde den...men det var ju bra. Nu kan man verkligen lägga den där kursen bakom sig och bara, bara fokusera på symtom och tecken tentan, 6 dagar kvar nu!
För övrigt har jag inte gjort mycket...var ute och sprang idag när jag kom hem från studietorget...inte så långt dock..typ 4,5 km kanske...men bättre än ingenting är det ju!..får nog bli nån mer runda i helgen tror jag.

Bye bye för nu!

Dagens visdomsord från mig:
"Långsamt är att låta något ta den tid det tar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0