Nu var det klart....

Jaha det var de det..........sista tentan för terminen, två terminer är avklarade och det är ju faktiskt 1/3 del av hela utbildningen......det är helt sjukt egentligen...det har gått så himla fort och så mycket man har lärt sig egentligen om man tänker efter.
Om vi nu ska återgå till tentan så tyckte jag att det kändes bra... jag hade koll på det mesta, tror jag i alla fall...inte alla frågor dock..men det har man väl aldrig?...men de allra flesta i alla fall...så som sagt det känns rätt bra. 
På vägen hem från tentan stannade jag till vid Kungsportsläkarna och tog min tredje hepatit B spruta....nu skall jag bara kontrollera om ca.en månad att jag fått antikroppar sedan är det klart.
Åkte hem och käkade lite...sedan tog jag och E en promenad i det härliga sommarvädret.
En sak som slagit mig nu i eftermiddag är att fast det känns jätteskönt att tentan är gjord och så där...så känns det samtidigt lite konstigt....jag kommer inte att behöva titta i en kursbok på minst två månader i alla fall....så vad ska man göra nu?....nu får ni inte missförstå mig..det är jätteskönt också..det är bara det att under ett antal månader nu så har hela mitt liv byggts upp och kretsat kring pluggande och studier....nu är det inte så längre på ett tag......och det kan nog ta ett tag att vänja sig.

Nu säger jag...slut för idag...!

Dagens visdomsord från mig:
"Framtiden ligger inte där och väntar på oss, den är här för att skapas"

ps. min tid på blodomloppet blev 24.36.

Kommentarer
Postat av: Frida

Då slog du mor med stoor marginal! =) 10 minuter nästan exakt! =P

2008-05-29 @ 22:43:55
URL: http://gunnsans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0