Sommar, sommar, sommar.....

Ja det är verkligen sommar ute...massor av sol och varmt är det! Så vad har jag gjort sen det plitades ner något här senast.........Fredag förmiddag tillbringades tillsammans med E....vi tog oss en cykeltur vi försökte hitta en smidig väg från oss till östra sjukhuset där E ska jobba i sommar och hör och häpna vi lyckades faktiskt.....och vi cyklade bara fel typ 1 gång...tog ca. 40 min. att cykla så det var ju inte så farligt. Vi kom också fram till att det nog är smidigt att cykla den vägen om man ska till E eftersom hon bor ganska nära östra.....på vägen hem tog vi oss en glass och satt och snackade ett tag i solen....riktigt gött!
På kvällen var jag på innebandyavslutning med både herr- och damlaget....den började med intensivt hårt småmålsspel i typ  2 ½ timmar i guldhedsskolans lilla och pyttelilla hallar...sedan dusch och tillpiffning i klubblokalen. Efter det bar det vidare till Kajsabaren på Chalmers...där blev det pastasallad öl, vin och musik...och en hel del snack om innebandy och allt möjligt annat...där blev man kvar till typ halv tre sedan bar det av hemåt.
Idag kan jag säga att jag började med att sova ganska länge...sedan bar det iväg ner på stan för att hitta present till Max som fyller 2 år.....blev en gannska lång tur på stan handlade lite till mig själv också....sedan har det inte hänt så mycket mer idag...har tvättat lite och sen tog jag en promenad på kvällen när det inte var så jättevarmt längre.
Imorgon ska jag hjälpa E och J att flytta och sen är det 2 års kalas i Mölndal som gäller.

That was all for today!
Bye folks..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0