TOMT......

Onsdagen den 28:e maj....idag har det varit genomgång/förhör tillsammans med E och E inför tentan mellan 9 och 17....många timmar det men det tog så lång tid för oss att gå igenom allt.  Tyckte äl att det gick ganska bra för oss...men när vi äntligen var klara kändes mitt huvud precis som igår.....jättefullt....men ändå helt tomt....E kände likadant......men vi får hoppas att vi kan plocka fram det imorgon och det  borde vi kunna...så mycket som vi pluggat...nåt måste ju ha fastnat.
När vi var klara med pluggandet och ätit...så var det dags att byta om och sedan ge sig iväg mot slottskogen...vi skulle ju springa blodomloppet.....var faktiskt skönt att få röra på sig lite efter att ha suttit still en hel dag.  Tyckte det gick ganska bra för mig...hade kanske kunnat springa lite snabbare.....vet dock inte vad jag fick för tid än....får återkomma om det.
Det var allt som hänt idag.

Nu är det bara 12 timmar kvar till tentan.....hhuuu...men säger som vi brukar säga innan tentor...nu har vi gjort vad vi kan för att förbereda oss..nu kan man inte göra mer..nu får det går som det går...förhoppningsvis bra!
Men oavsett hur det går imorrn ska det bli himla gött att få den här tentan gjord.
Nu hoppas jag bara att man kan sova i natt.

Det var alles folks. over and out!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är klart det kommer gå bra!!! =) håller båda tummar och tår dör det! :D

2008-05-28 @ 21:06:06
URL: http://gunnsans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0