Flygande start på den nya veckan...

Jaha ny vecka igen...helgen den bara försvann..i lördags var det match med A laget borta mot Pixbo...tyvärr blev det storförlust med 11-4..kan inte tycka att det var ett rättvist resultat även om de var bättre..men inte så mycket bättre.  Tillbaka i Göteborg så handlade jag lite på hemvägen och sen när jag kom hem blev det en snabbstädning av lägenheten. I går var jag barnvakt till Bella och Felix....alltid kul att träffa dem..Felix växer för varje gång och Bella har alltid lärt sig nåt nytt. Föräldrarna kom hem igen vid 13...och P skjutsade hem mig vid 15..så då hann jag va hemma en stund och fixa lite mat och så där innan det var dags att åka till match med Blaget...fast det får man inte säga enligt tränaren..U lag skall det heta..men i alla fall match var det mot Kungälv...tyvärr även förlust denna gång men bara med 5-3....tyckte inte att det gick så jättebra för mig personligen..men, men så är det ibland.
<imorse när jag och E skulle cykla till skolan så var det ganska kallt..typ -1 och frost......när vi kommer till slutet av Göta Älv bron så känner jag hur bakhjulet börjar släppa och vurpan är ett faktum.....E som kommer efter mig försöker bromsa men lyckas inte så bra...så även hon vurpar.....inga allvarliga skador dock..bara lite ömma. Det kanske borde vara lag på vinterdäck på cykeln också..eller?

Det var alles nu ska jag gå och sova..God Natt!

Ps. hoppas på frostfri natt!


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, vinterdäck skulle nog vara något... =) iaf om ni ska cykla hela vintern! annars blir det nog fler vurpor! o det är ju onödigt! =)

Saknar dig

Kram

2008-11-06 @ 23:07:12
URL: http://gunnsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0