Grattis Storebror!

Idag när jag var ute och gick så ringde min stora storebror mig.  Han berättade glad och stolt att han precist klarat sitt körkort, jag blev så glad för hans skull. Så stort GRATTIS TILL DIG BRORSAN!!!! är så glad och stolt över dig.

Annars har det inte hänt så mycket, igår jobbade jag kväll och idag har jag jobbat dag, nu börjar man komma in i arbete och känna sig lute mer säker, så det är skönt. Min handledare är bra och jag tror att det kommer bli en jättrebra praktik. Nu jobbar jag dag onsd. och torsd. och sen är jag faktiskt ledig i 3 dagar, skönt! På lördag kommer mamma och hennes systrar och så skall jag vara barnvakt åt Malte.

Det var alles för nu.
Klart slut, över och ut.

Ps. känns som att jag håller på att bli förkyld..men det är nog bara inbillning hoppas jag, för det har jag verkligen inte tid med.

Kommentarer
Postat av: Frida

Wohu, grattis till honom! =D

2008-12-06 @ 17:28:50
URL: http://gunnsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0