Flytande tid..

Helg har det varit igen...känns som om tid den bara flyter iväg och vad gör jag egentligen???Mycket fast ändå ingenting samtidigt, så känns det i alla fall.

I går så hade jag faktiskt ingenting inplanerat på hela dagen och det var ganska skönt faktiskt..det var ett tag sen. Passade på att städa lägenheten och sen blev det en sväng till ÖB..där handlade jag såna här nödvändiga saker men som är ganska tråkiga att köpa..typ tvättmedel och diskmedel och sånt..köpte faktiskt ett par julgardiner också, så det kan bli lite julfint i min lägenhet. vid advent eller så.
Idag har det varit innebandy för hela slanten, samling till fösta matchen kl.10.45. A lags match mot Polisen och det åkte på pisk ska jag säga vinst till oss med 8-3! Sen var det bara att åka hem och äta lite och sen åka igen...till Landvetter denna gång för match mot Hindås med Ulaget, denna matche var det min tur att vakta kassen, C stod i matchen på fm. tyvärr gick inte denna match lika bra som den på fm. här blev det förlust med 4-1 tror jag, är så dålig på att komma ihåg resultat, men vann gjorde de i alla fall tyvärr...och straff fick de också...usch då hatar jag verkligen att vara målvakt.
Imorrn är jag faktsikt ledig, börjar praktiken först på tisdag kl.14 och då ska jag typ bara dit och träffa min handledare, så jag börjar " på riktigt" på onsdag med en dagtur, så då blir det uppstigning tidigt.

Det var allt för denna gången.

Kom ihåg: Framtiden ligger inte där och väntar på oss, den är här för att skapas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0