Mycket länge sedan....

Nu var det väldigt länge sedan jag skrev något här, har haft en del annat att göra. I fredags handlade jag och styrde lite inför besöket som skulle komma, sen var jag ute på en promenad med E på kvällen. På lördagen så städade och tvättade jag på fm. Vid 15.30 så kom Gun och Malte och jag fick lite instrultioner innan Gun åkte hem för att göra sig iordning för fest. Vid 18 tiden kom mor och hennes två systrar hit. Då fick jag lie hjälp att bära på Malte så att jag kunde göra färdigt maten, det blev fiskgryta. Vi hade en trevlig kväll som avslutades med lite glögg innan det var dags att börja bädda iordning för alla människor. Det gick riktigt bra att få plats faktiskt, ställde upp sängen till Malte i badrummet. Det gick bra med Malte även om det var lite jobbigt att gå upp vid tre och ge honom mat som dessutom tog nästan en timme och sen ville han inte riktigt somna, utan började skrika så fort jag la ner honom, men när jag la honom bredvid mig i sängen så blev han nöjd. Så då fick vi sova några timmar. På morgonen efter frukost tog vi allihop en promenad innan vi åkte in till stan. Vid halv ett kom föräldrarna och hämtade lille Malte.
När mor, mostrarna och jag var klara med affärstittandet bar det av till julmarknaden på Liseberg. Den var ju som alltid jättevacker med hur mycket ljusdekorationer som helst, att det var kallt gjorde bara det hela ännu bättre. Kvällen avslutades med mat på resturang innan vi åkte hem till lägenheten igen. ¨
På måndag morgonen var det dags för dem att packa ihop och åka hem igen, går alltid så fort när man har besök. Vi åkte tillsammans in till stan och när de gick till tåget så fortsatte jag till praktiken.
Resten av den här veckan har det varit praktik, förutom idag dpå. Idag har jag varit ledig och haft tid att jobba med en av min praktikuppgifter. Blev väl så gott som klar, men har en del som jag är osäker på om jag fattat rättt, men så är det väl alltid. Imorgon är det praktiken igen och så även i helgen. Kommer att jobba fyra dagturer i rad fr. o.m. imorrn så sista passet på måndag kan nog bli lite segt.

Det var alles för nu, klart slut!

Ps. Idag fyller T och H år, så stort GRATTIS till er båda två!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0