Ännu en vecka....

Jaha..så har ännu en skolvecka snart gått...och här har det inte blivit nån uppdatering på ett tag..men här kommer en snabbgenomgång av veckan.
Måndag innebar föreläsning till klockan 15 och var det dags att åka till Olskroken och hämta uut cykeln som jag lämnade där i fredags...så nu hoppas jag att den håller länge. Sen var det innebandyträning på kvällen.
tisdag var också föreläsningar hela dagen och sen var det direkt ut till Mölndal för att vara barnvakt åt Max och Malte så att föräldrarna kunde åka iväg och umgås lite bara med varandra en kväll.
Här kommer mina sötingar:

Dags att sova för Max

Malte en riktig liten tuffing....
Det gick bra att vara barnvakt...Max somnade snällt strax efter 19 och Malte han sov i princip hela tiden vaknade inte förrän vid tjugo i tio...och då ville han ha lite mat....föräldrarna kom hem strax efter tio...och då blev jag hemskjutsad...det är de så snälla med!...behöver nästan aldrig ta bussen hem.
Igår var det också föreläsningar hela dagen och sen bara hem och göra mat och sen åka till träningen...vi hade spelarmöte innan träningen så man skulle vara där kl 18..så inte så mycket tid hemma.
Idag hade vi föreläsning om vätskebalans på fm. och sen på etermiddagen har jag suttit med gruppen och jobbat me arbete...skall vi göra även imorgon fast då på fm. sen ska jag ha cvk träning mellan 12 och 15..sen är skolveckan slut.
Jag det var en snabbgenomgång av veckan hittills....

Klart slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0