Efter tenta helg

Mitt i helgen efter tentan och ett visst lugn har infunnit sig i den kropp som tidigare i veckan mest varit fylld av ångest och stress.  Tentan kändes ändå ganska bra...j-vligt skönt att ha den gjord i alla fall, nu får man bara hoppas att man blir godkänd också. Efter tentan var det bara att ta sig till Valhall och hämta cykeln och gå med den till en reparatör...ska hämta den igen på måndag. Sen hem och städa och förbereda mat...för på kvällrn kom E och E hit och vi hade filmkvällen och godisfrossa....himla kul och trevligt...det var vi verkligen värda efter denna vecka!
Idag så tog jag först sovmotgon och sen diskade och så däe efter gårdagen...sen gick jag till scoutgården och hjälpte till..loppmarknad till 15...efter det en sväng till Ikea faktiskt...skulle inte ha nåt särsklit blev bara lite ljus och så där...de håller visst på och bygger om så det var lite kaos. Ikväll har jag haft en lugn kväll för mig själv.
Imorrn blir det först hjälpa till en stund på loppmarknaden som fortsätter då..och sen är det innebandymatch vid halv tre.

Det var alles folks

Ps. glöm inte att i natten ska vi ställa om klockorna....vänta hur är det nu?...jo nu är det höst och då plockar man in trädgårdsmöblerna...alltså ska man dra tillbaka klockan 1 timme och man får alltså sova en timme mera...gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0