Fredag

Fredag idag...vilket innebär lördag imorgon och helg..otroligt vilken slutledningsförmåga jag har va!! Igår var jag på scouterna igen...var med på ett miniormöte och jag kan väl säga att miniorerna här är ungefär lika bra på att inte vara tysta som miniorerna i Valla var. Men det var kul ändå.
Idag har jag varit i skolan och pluggat......jag får ju mycket mer gjort om jag sitter i skolan och jag skulle ändå lämna tillbaka några böcker på biblioteket. Satt inte kvar så länge...bara till klockan två...sen cyklad jag ner på stan för att gå till Droppen och lämna blod....det var dags för det..skulle egentligen ha gjort det förra veckan men då var jag ju förkyld..så då gick det ju inte. På hemvägen så handlade jag lite....väl hemma så slängde jag in en tvätt. Sen har det inte hänt då mycket mer här ikväll...pratat med min kära moder..hon är allldeles ensam hemma hon för far är iväg på Whiskyresa till mackmyra med sina söner och morbror H de åkte idag...så jag hoppas det får de riktigt bra.
Själv sitter jag här och är lite nervös..imorgon ska jag nämligen vara barnvakt åt både Felix och Bella samtidigt alldeles själv...fast det ska bli himla kul och det kommer säkert att gå jättebra...fast som sagt lite nervös får man vara ändå. Föräldrarna ska iväg och städad på dagis...så..så kul ska de ha. På kvällen så är det innebndymatch...första matchen med B-laget och jag ska stå...ska bli kul...men även inför detta är jag något nervös...
Inget mer att förtälja tror jag.....kaoset har minskat..men helt bort är det inte.

Moss och grantott på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0