Hemma hos far och mor

Har varit hemma hos far och mor i Valla sen i torsdags kväll. Och som alltid när man är hemma så gör man en hel del. I fredags var jag inne i k-holm och fikade med E...kul att få prata en stund med henne var ju ett tag sen tjejen och sen när jag kom hem hjälpte jag mamma och baka till F`s 30 års fest. När far kom hem vid tre åkte vi till lager 157 i hälleforsnäs och jag lyckades shoppa en hel del kläder kan jag säga. Sen hem igen och börja fixa lite mat vid 19 kom F och A hit och käkade sen satte vi och snackade i några timmar...himla trevligt var det..tack för att ni kom tjejer!
Idag åkte jag med mor och far till Norrköping för att kolla på ny dator till mig....min hade ju gått sönder...trodde jag i alla fall..men jag hade den med mig och ad killen på onoff att kolla på den och då kunde han fixa det...hur lätt som helst..typ..så det var ju skönt. Då behöver jag ju inte köpa en ny dator just nu i alla fall. Så då kollade vi i lite andra affärer innan vi hämtade brorsan och hans tjej som hade varit hos några kompisar i Norrköping. Väl hemma var det bara att göra sig iordning ch sen åka till andra bror och gratulera F som fyller 30 år idag. Stort Grattis till dig!!...var så klart en hel del folk där..både kända och okända så att säga men himla trevligt var det och god mat det fick man...har precis kommit hem därifrån...så nu blir det nog att ta det lugnt framför tvnm resten av kvällen tror jag. Imorrn vet jag inte riktigt vad som händer...skulle vilja träffa C och H också innan jag åker hem men vet ej om de har tid....får försöka kolla upp det.

Det var alles för nu

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack kära du för att vi fick komma! =) det är mycket du ska trycka in på väldigt kort tid... Hann du träffa C o H? Kramar

2008-10-20 @ 16:42:43
URL: http://gunnsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0