Lagen om alltings jävlighet....

Den här veckan har hittills verkligen varit späckad.....måndag föreläsning mellan 9 och 16 om urininkontinens...sen plugga med E och E till typ 19...sen skyndade sig hem och gå och handla lite. Tisdag plugga med E och E typ hela dagen...eller i alla fall mellan 8.30 och 16...sen bara hem och vända i princip, bad med scouterna på kärrabadet..men det gick ju bra i alla fall...inget barn som blev drunken..hahaha. Igår var det först föreläsning mellan 9 och 12..sen var det egentligen kursansvarigtid..men struntade vi att gå på och satt och pluggade istället. På em. var det processorienterad handledning och efter det var det dags för ytterligare pluggande med E och E. Vi satte till 19 även denna dag och sen bar det av direkt till valhalla för träning..kan väl säga att jag var något seg...men det gick hyfsat i alla fall. Sen när jag kommer ut och ska cykla hem efter träningen...ja då har jag ingen luft i bakdäcket....så det var bara att låsa cykeln igen och ta spårvagnen/bussen hem istället...alltså jag blir  så j-vla trött...varför just denna vecka när jag varken har tid eller ork för sådana här händelser..varför????...får se när jag har tid och hämta cykel j-vlen...på fredag efter tentan kanske....måste försöka hitta nån cykelreparatör i närheten också...vill ju liksom inte gå runt halva stan med cykeln...för jag antar att det är punktering igen....men får väl ta med mig en pump och testa för säkerhetsskull.
Även dagen idag är fulltecknad...har haft föreläsning nu på fm. om stomi och nu är det snart dags för 2 timmar om trötthet...sen är det plugga med E och E...sista inför tenta som gäller..så det blir en till 19 körare idag igen...sen är det bara att åka hem och sova och hoppas att man åtminstone kan någonting till tentan imorrn!

//Tentaångest..jajemän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0