Mina ögonstenar

Idag har jad tillbringat stora delar av dagen i Kortedala tillsammans med två av mina ögonstenar..Bella och Felix. Föräldrarna var som sagt på dagis och städade och det var de hela dagen för det var inte lite som skulle städas..stackarna! Men jag, Bella och Felix klarade oss bra...Felix var nöjd och snäll nästan hela tiden och jag och Bella hann med att göra mycket saker som t.ex. pussla, leka med bilar, sjunga, vara ute och gunga och springa och sen bakde vi en kaka också.
Här har ni dem:

Bella gungar..himla kul när man får lite fart:

Felix...han är ju bara så underbar!

Vid 16 kom J hem igen...P var kvar och städade det sista och då var det dags för mig att åka till Torpahallen och spela match. B lags match mot IBK Gbg..och det gick riktigt bra vi vann med 4-0!!!
Så min dag idag har varit riktigt bra.
So long people : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0