Nedräkning....

Sitter just nu i skolan...har haft föreläsning om nedstämdhet och upprymdhet på fm och nu ar det snart dags för psykos.
Igår var jag i skolan mellan kl. 8. 30 ioch 19...först plugga med E och E på fm. sedan föreläsning till kl 16 och sen satte vi oss och pluggade igen....är ju bara 1 vecka och 3 dagar kvar till tentan nu. Etter allt pluggande bar det av till Valhalla för natch med A laget....som tur var så var det C som stod..jag var bara reserv och det var nog som sagt tur..tror inte jag hade tagit en enda boll. Tyvärr förlorade vi matchen med 4-3...himla surt..tyckte minst vi var värda lika. Men matchen i söndags vann vi med 6-3 faktiskt himla kul!
Nu är det bara två dagar tills jag åker hem till föräldrarna och vännerna där hemma...ska bli himla kul att träffa er alla!

Nej nu måste jag nog gå till föreläsningen...ciao!

Ps. min dator är sönder igen!!!!!...suck!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag bara vill att det ska va fredag idag!! Är det fler som har hört av sig o svarat nu!?

Kramar

2008-10-16 @ 18:22:10
URL: http://gunnsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0