Vilken Vecka...!

Vilken vecka det har varit hittills...måndag föeläsning mellan 9 och 16....sen bara hem och laga mat och sen iväg till träningen. Tisdag också föreläsningen mellan 9 och 16 väl hemma drog jag ut mig själv på en springtur innan matlagningen. Igår hade vi workshop mellan 9 och 16...var faktiskt ganska bra och intressant..bättre än jag trodde. På kvällen var det dags för innebandyträning igen...lyckades få en boll eller nåt på ringfingret så det kändes helt avdonnat och svullet resten av träningen....idag är nästan hela insidan på fingret blått....men svullnaden är nästan helt borta..och det gör inte ont i alla fall...så då gör det ju inget. Imorse var jag ute på en promenad innan frukost....det var faktiskt ganska skönt...på vägen till skolan hände nåt mindre skönt.....jag fick punka på cykeln...."hurra"...som tur var hände det ju när det inte var så jättelångt kvar till skolan...men j-vligt surt ändå!! I skolan så var det jobba med grupparbetet som gällde på förmiddagen och sen föreläsning mellan 13 och 16...direkt efter det var det bara att gå och hämta cykeln och gå med den till en reapratör...så imorrn får det bli bussen till skolan. Men cykeln skulle vara färdig imorrn vid fyra så jag behöver ju inte vara utan den så länge..skönt. Ikväll har jag varit på scouterna igen...är faktiskt kul att vara tillbaka i den svängen igen.
Imorrn blir det plugg med E och E på fm och sen föreläsningen till 16....och sen hämta cykeln som sagt. Helgen är också palnerad..lördag måste jag försöka handla presenter till brorsornas flickvänner..och det är inte de lättaste...har inte en aning om vad jag ska köpa...men förhoppningsvis springer jag på nåt bra.
Söndag är det först utflykt med scouterna på fm. sedan innebandymatch vid 15 och sen ska jag sitta i seket för herrarna på kvällen ...sen tog helgen visst slut.

Helt slut..vargtjut!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag längtar till på fredag! =D

2008-10-10 @ 18:07:39
URL: http://gunnsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0