Dags för en uppdatering kanske...

Så har det varit helg igen...fredagen tillbringades med att plugga lite...grupparbetet och sen satt jag och skrev ihop första symtomveckan också...sen blev det inte mycket mer gjort den dagen.

I går var jag på Bok och biblioteksmässan med kusin J, P och barnen.Himla kul..mycket att titta på....men så himla mycket folk också...så det kan ju bli lite jobbigt..men som sagt himla kul också.  Vi träffades där vid 9 och gick väl in vid 9.30...P hade glömt biljetterna hemma så han kom lite senare. Jag gick väl därifrån vid 16.....åkte hem och hann väl vara hem 1 timme innan det var dags att ge sig av igen...precis lagom för att hinna äta lite..byta om och styra lite. Iväg bar det till Gamlestan för lite träff med några ur laget..eftersom det inte blev nån seriepremiär den här helgen så bestämdes detta istället...vi var väl 10 st...så inte så jättemånga men det var ganska lagom. Där blev det att umgås..snacka och spela lue spel..himla kul. Vid elva tiden började vi dras oss ner mot stan...jag hade först inte tänkt följa med ut eftersom jag inte trodde jag skulle orka med tanke på förkylningen...men jag hängde på i alla fall. Hard rock cafe blev det...himla roligt..mycke dansa..var väl hemma vid halv fyra.
Idag väcktes jag av telefonen kl.10..det var min kära moster som ringde...lät nog något trött när jag svarde tror jag...men det var roligt att prata en stund i alla fall..och det var faktiskt bra att jag vaknade då...så man inte sover bort hela dagen.
för övrigt idag så har jag hunnit med att tvätta, handla lite mat och putsa mina fönster....den där fönsterputsningen vet jag ju inte hur den blev..det återstår att se nästa gång solen skiner på fönstret för då syns det ju så himla bra om man "misslyckats" så att säga..men den dagen den sorgen och nu är det gjort i alla fall!
That was my weekend..so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0