Helgen slut igen.....

Så har det varit helg igen...och vad har jag då gjort? I går var det träningsmatch med innebandyn..mot Floda borta...och det gick väl sådär..3-3 blev det...så jäkla surt..för vi gjorde ett självmål också. Jag fick dock inte vara med och spela...fick nöja mig med att sitta på bänken...inte så där jättekul kanske.....men, men så är det ibland. Efter matchen var det bara att duscha sb´nabbt och sen åka hem.....hemma var det bara att byta om lite och sen gå upp till E...där hade vi lite "tjejträff" jag, E och E.....vi började med att plugga lite....mycket duktigt av oss tycker jag..sen blev det jättegod tacopaj och glass och en massa tjatter förstås...var himla trevligt!...hon har fått det så fint i sin lägenhet nu också!...så som sagt det var jättekul och det blev ganska sent innan jag kom ner till mig igen.
Idag har jag först pluggat lite och sen varit och handlat lite mat...så jag har nåt att äta i veckan...bakat lite bröd och tvättat har jag också gjort...sen har det inte hänt så mycket mer.
Imorgon är det måndag vilket betyder ny skolveckan......föreläsning till 16 och sen träning på kvällen.

Och om nån undrar om jag hittat nån motivation än...så kan jag bara säga att den kanske har höjts från 0 till 0,2 eller nåt...så lite mer är det ju!

That´s all...so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0