Helgen

Jahapp så var den här helgen slut...men men bara fem dagar till nästa. Fredagen ängnades främst åt att läsa de böcker om parkinson och tremor som jag lånat. Hann igenom en del...dock fattade jag inte mycket i boken på engelska så den gav jag upp ganska snabbt...skall hämta lite fler böcker på biblioteket imorn.
På lördagen så gjorde jag sånt här halvtråkigt "hushållsarbete"..städade, tvättade och handlade mat...lagade två maträtter samtidigt också..både köttfärsås och lasagne..så nu har jag lite i frysen..himla bra!
Idag så har jag varit i Mölndal och träffat Max och Malte och föräldrarna..himla kul..var så längesen....och växt hade de gjort båda gossarna tyckte jag.
Jaha det var min helg det...mer har inte hänt.
Har inget mer att berätta tror jag...jo just det..känns som jag håller på att bli sjuk...har haft molande huvudvärk och ont i öronen hela helgen..men inget annat så jag vet inte?...men jag hoppas att det bara försvinner..för jag har inte tid att var sjuk..så de så!

Klart slut..över och ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0